رم افزار Notepad

ساخت وبلاگ

 

نرم افزار Notepad را مي توانيد از طريق منوي استارت در قسمت Accessories پيدا کنيد يا از طريق فرمان Run با تايپ notepad در کادر Open و فشار دادن دکمه Enter.
شما به يک مرورگر وب به انتخاب خود نياز داريد. مي توانيد از Microsoft Inteet Explorer استفاده کنيد که با ويندوز نصب مي شود يا از Opera, Mozilla Firefox و نرم افزارهاي مشابه که اغلب به صورت رايگان براي دانلود در اينترنت وجود دارند.
بهتر است صفحاتي را که مي نويسيد با چند مرورگر آزمايش کنيد. زيرا در HTML قسمتهايي وجود دارد که مختص به يک مرورگر خاص است و با ساير مرورگرها کار نمي کند.
شما به جايي براي ذخيره کردن متن خود داريد که مي تواند جايي روي هارد ديسک شما، يک فلاپي ديسک يا يک سرور باشد. البته شما براي استفاده از HTML نياز نداريد حتماً به اينترنت متصل باشيد، شما مي توانيد با استفاده از يک مرورگر وب در کامپيوتر خود از HTML استفاده کنيد.
براي ذخيره کردن فايلي که با Notepad نوشته ايد کافي است از منوي File گزينه Save As را انتخاب کرده و مسيري را براي ذخيره فايل انتخاب کنيد و در کادر File Name در پايين پنجره Save As نام فايل را با پسوند html بنويسيد. در آخر هم دکمه Save را کليک کنيد.
طراحی وب سایت...
ما را در سایت طراحی وب سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی وب سایت,طراحی سایت,طراحی وب, نویسنده : zahra webdesign23 بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 6 تير 1392 ساعت: 15:13